Često postavljana pitanja
Trudimo se da podelimo pitanja koja ste nam često postavljali, kako biste dobili odgovor bez poziva.
Ukoliko niste pronasli odgovor, molimo Vas da nas pozovete
Česta pitanja vezana za kupovinu
Poručivanje i Slanje
Najčešće koristimo metodu „danas za sutra“. Medjutim, da bismo bili sigurni, našim kupcima garantujemo isporuku u roku od 1 do 3 radna dana. Naravno ukoliko je proizvod na stanju.
Ukoliko želite da potražite određeni proizvod, molimo koristite polje za pretraživanje u header-u sajta. Unesite reči za pretragu i ako postoje na sajtu,prikazaće Vam se lista rezultata.
Potrebno je da nam se javite putem telefona ili email-a, kako bismo Vas paket poslali na drugu adresu. Naravno, to nije moguće ukoliko je paket već poslat.
Naravno, neophodno je pre dolaska proveriti telefonom ili putem email-a da li željeni proizvod imamo na stanju. I onda, nakon uplate možete doći po proizvod.
Trenutno ne.
Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.
Česta pitanja vezana za reklamacije
Reklamacije
Ukoliko se ovako nešto desi, molimo Vas da nas kontaktirate u što kraćem roku.
Sve proizvode pakujemo pažljivo i sigurno. Nažalost, za bilo kakva oštećenja nastala u transportu ne snosimo odgovornost.
Porudžbinu možete otkazati jedino ukoliko nije poslata.